Click pentru mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Livrare si Retur

Livrare, Garanție și Retur

LIVRARE GRATUITA pentru comenzi peste 399 Lei!*

Termenul de livrare a comenzilor în perioada Sărbătorilor și a promoțiilor speciale pentru produsele "la comanda" va fi comunicat exclusiv de către operatorul telefonic.

Livrarea rapida

Muzikia.ro oferă livrarea rapida pentru toate comenzile indiferent de valoarea comenzii. 
'Livrarea Rapida' este opțiunea implicita si presupune livrarea produsului aflat in stoc in 24- 48 de ore prin curier rapid, cu excepția zilelor de Sâmbătă, Duminică si a sărbătorilor legale.
Comanda pana in ora 15:00 și expediem comanda dvs. in aceeași zi, pentru produsele in stoc.

Cum primesc produsele?

Puteti opta ca produsele comandate sa le primiti la domiciliu sau sa le ridicati din magazin.

Cum platesc?

In cazul livrarii la domiciliu, veti plati produsele direct curierului care va face livrarea. Acestea vor fi insotite de factura si chitanta. Mai multe detalii pe pagina Cum Cumpăr.


Taxa de transport la domiciliu dacă locuiesc intr-o localitate unde este sediu curier:

- total comanda mai mare de 399 RON: LIVRARE GRATUITA

- total comanda mai mica de 399 RON: 25 RON*

Taxa de transport la domiciliu daca locuiesc intr-o localitate unde NU este sediu curier*:

- total comanda mai mare de 399 RON: 25 RON

- total comanda mai mica de 399 RON: 25 RON + 20 RON* = 45 RON

*Pentru destinațiile care necesita deplasarea curierului in afara orașelor cu sediu FAN COURIER, se percepe o taxa unica suplimentara de 20 RON, taxa suportata de către client.


Clientul poate opta pentru a ridica pachetul direct din cel mai apropiat sediu FAN COURIER, evitand astfel plata taxei suplimentare.

Taxa de transport suplimentara nu apare pe factura online.


O lista cu locațiile FAN COURIER o puteți vedea aici.

In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata de acesta, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul. In cazul in care clientul nu este gasit nici a doua oara comanda va fi anulata si returnata la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la Fan Courier/ Urgent Cargus in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca coletele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Estimarea Livrării

Facem tot posibilul să estimăm cât mai corect când produsele dvs. vor fi livrate. Data estimată a livrării este influențată de o serie de facturi, incluzând:

- Disponibilitatea produselor comandate

- Adresa dvs. de livrare

- Opțiunea dvs. de livrare

- Preferințele dvs. de livrare (exemplu: livrarea produselor impreuna sau cand fiecare produs devine disponibil)

Zona 0 (localitati cu sediu curier): 24 - 48 ore

Zona 1 & 2 (localitati fara sediu curier): 48 ore.

Dacă ziua a două este sâmbătă, livrarea se va face luni sau următoarea zi lucrătoare.

Urmărire colet

Pentru a verifica starea comenzii dvs.:

 - autentificați-vă pe site-ul nostru și accesați meniul "Istoric Comenzi".

- pentru pachetele expediate prin Fan Courier: fancourier.ro folosind formularul de urmărire pachete

- pentru pachete expediate prin Urgent Cargus: urgentcargus.ro folosind formularul de urmărire pachete.

- pentru pachete expediate prin GLS https://gls-group.eu/RO/ro folosind formularul de urmărire pachete

 

Deschidere la Livrare

In cazul comenzilor care conțin acordeoane, chitare, mandoline, ukulele, viori și alte instrumente cu coarde, precum și orice altă expediție care beneficiază de serviciul "deschidere la livrare", clientul are obligația de a deschide coletul de față cu agentul de livrare sub serviciul de asigurare transport și deschidere la livrare oferit de către către Fan Courier. 
În cazul livrărilor prin GLS & Cargus serviciul de deschidere la livrare este disponibil doar dacă se constată că ambalajul este deteriorat.
Defecțiunile fizice ale ambalajului și a conținutului trebuie sa fie sesizate și reclamate înainte de a semna de primire, iar în cazul in care produsele sunt lovite sau au defecțiuni fizice, se întocmește un proces verbal cu defecțiunile constatate, urmând ca produsul sa fie înlocuit. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate in considerare în cazul comenzilor care beneficiază de acest serviciu.

 Garanția produselor

Garanția produselor achizitionate prin magazinele Muzikia.ro cat si de pe site-ul www.muzikia.ro, cu exceptia celor resigilate, conform legii, este de 3  ani pentru persoanele fizice si 1 an pentru persoanele juridice, de la data cumpararii. Produsele sunt noi in ambalaje originale.

Nu se acorda garantie pentru produse consumabile: pene, fete de toba, bete de toba, cabluri, mufe, stative, corzi si alte produse asemanatoare.

Nu intra sub incidenta garantiei, chiar daca in dreptul produselor se specifica termenul de garantie:

  • Partile mobile ale difuzoarelor
  • Lichidele de orice fel
  • Becurile
  • Fetele de toba
  • Corzile de chitara
  • In general orice tip de consumabil
  • Microfoanele descentrate datorita socurilor (scapare din mana)
  • Cutiile de rezonanta ale instrumentelor, crapate in urma loviturilor
  • Bobine
  • Filtrele celon
  • Cabluri
  • Cinele, corzi, pene
  • Gaturile instrumentelor cu corzi, curbate datorita folosirii unor corzi neadecvate (ex. corzi chitara acustica montate pe chitara clasica)
  • Piesele de schimb pentru diverse echipamente si instrumente
  • Bateriile sau acumulatorii

Lipsa documentelor

Produsele se prezinta in unitatile service insotite de factura fiscala si certificatul de garantie IN ORIGINAL. Lipsa acestor documente atrage iesirea din garantie a produselor!

Lipsa ambalajului original

Ambalajul original nu este obligatoriu, insa clientul isi asuma posibilele daune rezultate in timpul transportului tur-retur a marfurilor, datorate ambalarii necorespunzatoare..


Defectiunile provocate de calitatea curentului

In cazul in care se constata ca echipamentele prezentate in service prezinta defectiuni provocate de supra sarcina electrica, acestea se remediaza doar contra cost. Va sfatuim sa folositi prize de calitate cu impamantare si stabilizatoare de tensiune. Nu folositi in acelasi prelungitor mai multe echipamente cu consum mare de energie.
Microfoanele arse datorita alimentarii necorespunzatoare cu functia +48 V nu beneficiaza de garantie!

Defectiunile provocate de suprasolicitari

Toate defectiunile provocate de suprasolicitarea echipamentelor se repara contra cost. In aceasta categorie intra boxele, amplificatoarele, mixerele amplificate.

Interventia neautorizata

Incercarea de reparare sau modificare a echipamentelor in unitati neautorizate atrage iesirea din garantie a produselor!

Garantia nejustificata

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea service).

Echipamentele utilizate necorespunzator

Echipamentele utilizate in cluburi, discoteci, etc. care sunt aduse in garantie cu defectiuni provocate de praf sau impuritati nu intra sub incidenta garantiei. In aceasta categorie intra ventilatoarele de racire, partile mobile interne si unitatile optice ale playerelor. De asemenea defectiunile provocate mixerelor si echipamentelor de DJ prin lovirea partilor care produc efecte de suntet. Indiferent de cat de incendiara este petrecerea nu uitati ca echipamentul produce acelasi efect indiferent daca il apasati delicat sau il loviti cu violenta.

Returnarea produselor

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in termen de 30 zile de la data livrarii, suportand costurile de retur ale expeditiei; valabil doar pentru persoanele fizice ce au plasat comenzile online sau telefonic. Produselor cumpărate din magazinele noastre fizice nu li se aplică termenul de returnare în 30 zile.

Nu se pot returna produse sensibil igienic, cum ar fi: muștiucuri, ancii, căști in-ear, fluierași, ocarine, naiuri, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole (melodica), camertoane si alte produse asemanatoare. Daca aceste produse au fost cumparate online se pot returna si daca au fost folosite se vor deduce din nota de credit costurile pentru curatarea, dezinfectarea si eventual prelucrarea acestora (in caz ca prezinta zgarieturi, urme de folosinta, etc.).

Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, Software sau produse similare cu licente software.

Nu se acepta returnarea pentru produsele care au fost confectionate/comandate dupa specificatiile prezentate de consumator.

In cazul returnarii produsele livrate gratuit de catre Muzikia.ro, clientul este obligat sa suporte cheltuielile de returnare. Costurile implicate cu returnarea produsele care fac obiectul garantiei sunt suportate de client.
Muzikia.ro isi asuma costul transportului porduselor doar daca produsul a ajuns defect la client, clientul fiind obligat sa anunte defectiune in maxim 48 ore!

Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, documentele si etichetele intacte si fara sa prezinte semne de uzura sau deteriorare, in caz contrar, Muzikia.ro avand dreptul de a incasaintre 10% si 50% din valoarea produsului, pentru oricare din motivele prezentate anterior, pentru a aduce produsul in starea initiala sau pentru a-l revinde ulterior la un pret mai mic datorita faptului ca acest produs a fost un retur, iar clientul urmator trebuie sa stie ca produsul a fost returnat si resigilat. 

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Expedierea returului se va face prin acelasi agent/curier prin care a fost livrat produsul. Muzikia.ro va returna clientului contravaloarea produselor returnate in maximum 14 de zile de la data primirii returului.

Muzikia.ro poate refuza returul sau opri un cost de restocare din valoarea produsului returnat, daca se observa ca produsele returnate au deficiente de functionare datorita utilizarii sau deficiente legate de aspectul fizic al produselor.

 

Returnarea produselor în garanție:

Produsele in garantie care prezinta defectiuni pot fi returnate atat timp cat indeplinesc toate conditiile specificate in certificatele de garantie, plata expedierii tur-retur fiind suportate de Muzikia.ro.

Reparatia sau inlocuire produselor se va face in 15 zile.

 

Instrucțiuni de returnare

Formularul de retur se poate descara apsata acest link sau se pot urma instructiunile de mai jos.

Pasii de mai jos sunt valabili daca aveti un cont pe muzikia.ro. Daca ati plasata o comanda rapida ne puteti solicita pe email sa va cream un cont client pentru a usura procesul de returnare si de a benificia de toate avantajele.

1. Autentificati-va in contul dvs. de pe muzikia.ro

2. Mergeti la "Comenzile mele" sau "Istoric si detalii comenzi"

3. Click pe comanda cu produsele pe care vreti sa le returnati

4. In lista de produse bifati produsele pe care doriti sa le returnati si specificati cantitatea si motivul returnarii.

Apasati 'Initiati procedura de returnare". Noi vom fi notificati de dorinta dvs. de a returna produsele si dupa ce va vom comfirma ca puteti returna produsele veti putea sa tipariti formularul de retur.
5. Dupa ce ati primit notificarea pe email ca produsele se pot returna (stare "In asteptarea coletului") mergeti la "Produse mele returnate" din contul dvs. si tipariti formularul de returnare. Trimiteti acest formular impreuna cu coletul dvs.

Nota: returnarea se poate face doar in intervalul de 30 zile de la data livrarii.

Adresa la care se returneaza produsele este:

Destinatar: Muzikia.ro - Departament Service

Adresa: Str. Pompier Gheorghe Colțuneac nr. 4, Bosanci, cod 727045, Suceava

Nr. Retur: ####

In functie de optiunea dvs., banii proveniti din stornarea produselor returnate se por returna in termen de 14 zile de la primirea coletului de catre Muzikia.ro (va rugam sa specificati contul si banca dvs.) sau pot fi folositi pentru achitarea unui alt produs (va vom elibera un cod voucher ce poate fi folosit oricand la plasarea unei alte comenzi - store credit).

 

Pentru orice nelamuriri, ne puteti scrie la contact@muzikia.ro.

 

Meniu

Creați un cont gratuit pentru a salve produse favorite.

Autentificare

Creați un cont gratuit pentru a utiliza wishlist-urile (liste de produse dorite).

Autentificare