Click pentru mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Termeni și condiții

Termeni și condiții


Magazinul online flymusic.ro se angajează să păstreze confidențialitatea datelor tale conform Legii nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru “protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date" si "Legea nr. 506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice" precum și comform legii EU 2016/679 (numita si “GDPR”).
Datele nu vor fi transmise catre terțe persoane și nu vor fi folosite în alte scopuri decât cele necesare pentru efectuarea comenzilor si transmiterea diverselor oferte ale magazinului online flymusic.ro. Scopul colectarii datelor este de a confirma comenzile.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul să vă opuneți prelucrării datelor personale care vă privesc și să solicitați ștergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, vă puteți adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată la S.C. Fly Music S.R.L. sau email contact@flymusic.ro
Vă rugăm să ne informați dacă datele dvs. sunt incorecte sau dacă s-au schimbat.
Pentru a comanda online trebuie sa aveți domiciliul în România și vârsta peste 16 ani.

Citește aici Politica de Confidențialitate completă.

Condiții de utilizare

Introducere
Folosirea, incluzând vizitarea și cumpărarea produselor de pe site-ul www.flymusic.ro, implica acceptarea termenilor și condițiilor ce vor fi detaliate in paragrafele următoare. Termenii și condițiile se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către SC Fly Music SRL către cumpărător.

Conținut site și Copyright

flymusic.ro si toate informatiile continute, incluzand texte, imagini, afise, banere, elemente grafice, scripturi sau orice alte date, sunt proprietate a companiei SC Fly Music SRL si a furnizorilor sai fiind aparat de Legea dreptului de autor.
flymusic.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale. S.C. Fly Music S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor.
Fotografiile si descrierile au caracter informativ, pot fi schimbate fara aviz in prealabil si pot contine accesoriii neincluse in pachetele standard. Produsele livrate pot fi diferite fata de imaginile prezentate pe site, din cauza modificarilor aduse de producator fara a fi anuntate de acestia.
Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.
Preturile afisate includ TVA dar nu includ si cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica pe site.

Declinarea responsabilitatii
flymusic.ro nu isi asuma responsabilitate si nu va fi responsabila pentru pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site. flymusic.ro nu poate fi facuta responsabila in nici un fel de pagube survenite din neonorarea comenzilor. In cazul nelivrarii sai livrarii necorespunzatoare, valoare maxima a obligatiilor fata de client este valoarea sumei incasate de la clientul respectiv.
Eventualele reclamatii in legatura cu integritatea si conformitatea produselor comandate si primite se pot aduce la cunostiinta vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea produsului, altfel nu se mai iau in consideratie.

Frauda
Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului flymusic.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul flymusic.ro, va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor flymusic.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Utilizarea Cookie-uri

Website-ul nostru foloseste cookie-uri si alte tehnologii pentru a primi si stoca informatii atunci cand utilizatorul interactioneaza cu noi de pe un calculator sau dispozitiv mobil. Aceste informatii, care includ, dar nu numai: paginile vizitate, sursa adresei de unde a venit pe website, tipul browser-ului/dispozitivului folosit, informatii despre cumparaturi, termeni cautare, localizare geografica pe baza adresei IP, publicitate si furnizori publicitate, terte parte cum ar fi Google, Facebook, etc., ne ajuta sa afisam continut relevant utilizatorului si sa imbunatatim experienta acestuia.

Limitarea sau stergerea cookie-urilor de pe acest site pot afecta functionalitatea unor pagini web. 

Garanția produselor

Garanția produselor noi achiziționate prin magazinul flymusic.ro, cu excepția celor resigilate, conform legii, este de 3 ani pentru persoanele fizice și 1 an pentru persoanele juridice, de la data cumpărării. Produsele sunt noi în ambalaje originale.
Nu se acordă garanție pentru produse consumabile: pene, fețe de tobă, bețe de tobă, cabluri, mufe, stative, corzi și alte produse asemănătoare.
Nu intră sub incidența garanției, chiar dacă în dreptul produselor se specifică termenul de garanție:


Părțile mobile ale difuzoarelor
Lichidele de orice fel
Becurile
Fețele de tobă
Corzile de chitara
În general orice tip de consumabil
Microfoanele descentrate datorită socurilor (scapare din mana)
Cutiile de rezonanta ale instrumentelor, crapate in urma loviturilor
Bobine
Filtrele celon
Cabluri
Cinele, corzi, pene
Gaturile instrumentelor cu corzi, curbate datorita folosirii unor corzi neadecvate (ex. corzi chitara acustica montate pe chitara clasica)
Piesele de schimb pentru diverse echipamente si instrumente
Baterii sau acumulatori


Lipsa documentelor
Produsele se prezintă in unitățile service însoțite de factura fiscală și certificatul de garanție ÎN ORIGINAL.  Lipsa acestor documente atrage ieșirea din garanție a produselor!
Ambalajul original nu este obligatoriu, însă clientul își asumă posibilele daune rezultate în timpul transportului tur-retur a mărfurilor, datorate ambalării necorespunzătoare..

Defectiunile provocate de calitatea curentului
In cazul in care se constata ca echipamentele prezentate in service prezinta defectiuni provocate de supra sarcina electrica, acestea se remediaza doar contra cost. Va sfatuim sa folositi prize de calitate cu impamantare si stabilizatoare de tensiune. Nu folositi in acelasi prelungitor mai multe echipamente cu consum mare de energie.
Microfoanele arse datorita alimentarii necorespunzatoare cu functia +48 V nu beneficiaza de garantie!


Defectiunile provocate de suprasolicitari
Toate defectiunile provocate de suprasolicitarea echipamentelor se repara contra cost. In aceasta categorie intra boxele, amplificatoarele, mixerele amplificate.

Interventia neautorizata
Incercarea de reparare sau modificare a echipamentelor in unitati neautorizate atrage iesirea din garantie a produselor!

Garantie nejustificata
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificată (produs funcțional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Echipamentele utilizate necorespunzator
Echipamentele utilizate in cluburi, discoteci, etc. care sunt aduse in garantie cu defectiuni provocate de praf sau impuritati nu intra sub incidenta garantiei. In aceasta categorie intra ventilatoarele de racire, partile mobile interne si unitatile optice ale playerelor. De asemenea defectiunile provocate mixerelor si echipamentelor de DJ prin lovirea partilor care produc efecte de suntet. Indiferent de cat de incendiara este petrecerea nu uitati ca echipamentul produce acelasi efect indiferent daca il apasati delicat sau il loviti cu violenta.


Limitarea răspunderii pentru livrare 
În cazul in care clientul nu este găsit la adresa menționată de acesta, în intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni înca o dată după ce va restabili contactul cu clientul. În cazul în care clientul nu este găsit, comanda va fi anulată și returnată la sediu, clientul urmând să suporte costurile de transport tur-retur cat si a unei noi livrări, indiferent de valoarea produselor comandate.

Livrarea produselor

Pentru pachetele standard, transportul este gratuit pentru comenzile peste 399 RON.

Este posibil ca expedierile care depasesc greutatea de 31.5 Kg sau dimensiunea maxima acceptata de curierii nostri trebuie sa fie expediate folosind o companie de transport greu si este posibil sa apara costuri suplimentare ce vor fi afisate in cosul dumneavoastra inainte de finalizarea comenzii. 

Produsele comandate in lipsa, semnalizate pe site prin mesajul La comanda, raman rezervate ca si cantitate. Pretul acestor produse se poate modifica in functie de trand-urile pietei, costurile de transport, productie si achizitie. 

Deschidere la livrare  

In cazul comenzilor care conțin acordeoane, chitare, mandoline, ukulele, viori și alte instrumente cu coarde, precum și orice altă expediție care beneficiază de serviciul "deschidere la livrare", clientul are obligația de a deschide coletul de față cu agentul de livrare sub serviciul de asigurare transport și deschidere la livrare oferit de către Fly Music SRL.

Defecțiunile fizice ale ambalajului și a conținutului trebuie sa fie sesizate și reclamate înainte de a semna de primire, iar în cazul in care produsele sunt lovite sau au defecțiuni fizice, se întocmește un proces verbal cu defecțiunile constatate, urmând ca produsul sa fie înlocuit. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate in considerare în cazul comenzilor care beneficiază de acest serviciu. 

Toate produsele noastre expediate online, precum si cele vandute in magazinele de retail sunt insotite de factura fiscala sau bon fiscal dupa caz, precum si certificat de garantie unde este cazul. Pentru comenzile online, factura si certificatul de garantie se gasesc intotdeauna in spatele notei de expeditie a serviciului de curierat. Va rugam sa verificati si sa pastrati/arhivati factura fiscala si certificatul de garantie, acestea fiind necesare in original in cazul in care aveti nevoie de o interventie in garantie. 

 

Returnarea produselor

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 30 zile (calendaristice, de la data primirii produsului), suportand costurile de returnare.

Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, documentele si etichetele intacte si fara sa prezinte semne de uzura sau deteriorare.
Daca produsul returnat prezinta zgarieturi, lipsa accesorii, lipsa folie de protectie, deteriorare ambalaj original, FLY MUSIC isi rezerva dreptul de a retine intre 10% si 50% din contravaloarea produsului, pentru a aduce produsul in starea initiala sau pentru a-l revinde ulterior la un pret mai mic datorita faptului ca acest produs a fost un retur, iar clientul urmator trebuie sa stie ca produsul a fost returnat si resigilat.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate. 

Expedierea returului se va face prin acelasi agent/curier prin care a fost livrat produsul.
In cazul returnarii produselor livrate gratuit de catre flymusic.ro, clientul este obligat sa suporte cheltuielile de returnare. Costurile implicate cu returnarea produsele care fac obiectul garantiei sunt suportate de flymusic.ro.
flymusic.ro isi asuma costul transportului porduselor doar daca produsul a ajuns defect la client, clientul fiind obligat sa anunte defectiunea in maxim 48 ore!

Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, Software sau produse similare.

Nu se pot returna produse sensibil igienic cumpărate în magazin, cum ar fi: muștiucuri, ancii, căști in-ear, fluierași, ocarine, naiuri, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole (melodica), camertoane și alte produse asemănătoare. Dacă aceste produse au fost cumpărate online se pot returna și dacă au fost folosite se vor deduce din nota de credit costurile pentru curățarea, dezinfectarea și eventual prelucrarea acestora (în caz că prezintă zgârieturi, urme vizibile de folosință, etc.).
Nu se acceptă returnarea pentru produsele care au fost confecționate/comandate după specificațiile prezentate de consumator sau produse pentru care clientul și-a dat acordul scris ca nu se pot returna.

Unele produse din oferta noastră nu beneficiază de politica de retur în 30 zile. În acest sens, pentru acest tip de produs, clientul va fi contactat telefonic sau în scris despre acest lucru. În cazul în care clientul acceptă acest lucru, va plăti un avans de 50% din contravaloarea produsului și își va exprima în scris faptul că a fost informat de către Fly Music că acest produs nu beneficiază de politica de retur în 30 zile. Produsul menționat în acest paragraf beneficiază de garanție conform condițiilor menționate pe website.

Produsele cumparate de pe flymusic.ro se pot returna urmand pasii de mai jos:

  1. Completeaza formularul de retur, asigurandu-te ca produsul respecta conditiile de retur de mai sus.
  2. In formular, alege una din optiunile de retur: Restituirea sumei in cont bancar sau Schimbul cu un alt produs
  3. Dupa aprobarea cererii de catre unul din operatorii nostri, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi. 

Disclaimer Reparații

Ne angajăm să facem procesul de reparație cât mai ușor posibil pentru clienții noștri. Fly Music  oferă servicii de reparații printr-o varietate de metode, inclusiv: facilități de reparații în magazin, centre de service exterioare care asigură în mod regulat reparații în afara amplasamentului și, uneori, vă putem îndruma către un centru local de reparații independent. În orice caz, Fly Music nu își asumă responsabilitatea pentru pierderea sau deteriorarea oricărei mărfuri deținute de clienți, care nu a fost cauzată direct de reparațiile sau manipularea noastră. Clientul este pe deplin responsabil pentru toate costurile suportate, inclusiv, dar fără a se limita la, transportul către și de la centrul de service de reparații, piese, forță de muncă, taxa locală, taxa de manipulare și suprataxa/taxa estimată (dacă există).

Marfa care nu a fost ridicată (și plătită) în termen de 90 de zile de la notificarea (folosind informațiile de contact furnizate nouă) a reparațiilor finalizate va fi considerată abandonată de Fly Music.

Litigii și Dispoziții finale

Litigiile aparute intre client si SC Fly Music SRL se vor rezolva pe cale amiabila, altfel competenta revine instantelor judecatoresti romane.
SC Fly Music SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.flymusic.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Meniu

Creați un cont gratuit pentru a salve produse favorite.

Autentificare

Creați un cont gratuit pentru a utiliza wishlist-urile (liste de produse dorite).

Autentificare